Miesiąc | Działanie | Cel | Efekt i sposób udokumentowania |
Luty | Spotkanie organizacyjne grupy: -opracowanie wewnętrznego harmonogramu działań, -przydzielenie obowiązków, | 1.Zapoznanie z tematyką projektu. 2.Wzajemne zapoznanie się uczniów wchodzących w skład grupy. 3.Kształtowanie pracy grupowej. | 1.Harmonogram działań. 2.Plan szczegółowy przydzielający zadania poszczególnym osobom. |
Marzec | 1.Uczestnictwo w wycieczce do Ciechanowca. 2.Współdziałanie z grupą. 3.Spotkanie integracyjne w grupie. | Zdobycie wiedzy i doświadczenia w zakresie opisywania,eksponatów muzealnych. | Sporządzenie notatki, sfotografowanie prawidłowo opisanych eksponatów muzealnych. |
Kwiecień, maj | Opisywanie eksponatów muzealnych, muzeum znajdującego się w budynku naszej szkoły. | Kształtowanie otwartości i gotowości do podejmowania wyzwań poprzez rozwijanie umiejętności pracy w grupie, a także nawiązanie kontaktów. Poszerzanie oraz rozwijanie wiedzy historycznej. | Prawidłowo opisane eksponaty muzealne. |
Czerwiec | -Opracowanie programu wycieczki, -oprowadzenie po muzeum grupy gości z zewnątrz, | Kształtowanie wrażliwości poprzez ukazanie dawnego stylu życia, kultury wiejskie. Rozwijanie swoich zainteresowań. | Przeprowadzenie ankiety oceniającej umiejętności przewodnickie grupy muzealnej. |