Cel
| Efekty | Działania | Udokumentowanie działań | Miesiąc |
Wzmocnienie poczucia własnej wartości i kształtowanie otwartości na świat poprzez rozwój humanistyczny
| Uczeń zna cele i główne założenia projektu, uczestniczy w planowaniu zadań szczegółowych grupy i czuje się odpowiedzialny za ich realizację Uczeń ma orientację we współczesnej kulturze audiowizualnej
Uczeń potrafi dokonać wyboru wśród ofert kulturalnych i jest ich świadomym odbiorcą
Uczeń ma orientację we współczesnej literaturze, potrafi wskazać ciekawe tytuły, wymienić interesujących autorów.
Uczeń potrafi wyrażać opinię na temat tekstów kultury, z którymi się styka. | Spotkanie organizacyjne grupy: -opracowanie wewnętrznego harmonogramu działań -przydzielenie obowiązków
-Indywidualne gromadzenie informacji na temat wartościowych filmów , które ostatnio weszły na ekrany kin. -Zajęcia , podczas których zaprezentowane zostaną tytuły filmów polecanych przez poszczególnych uczestników -Zapoznanie z repertuarem teatrów warszawskich na kwiecień. -Opracowanie programu wizyty w Warszawie -Uczestnictwo w spektaklu teatralnym i kontakt z innymi formami kultury podczas wyjazdu do stolicy.
-Indywidualne gromadzenie informacji na temat współczesnej beletrystyki. -Zajęcia poświęcone omówieniu propozycji literackich wskazanych przez uczniów.
-Wymiana opinii na temat przeczytanych lub obejrzanych dzieł podczas zajęć w obrębie grupy oraz w trakcie spotkania z warszawskimi rówieśnikami. | Harmonogram działań
Ranking współczesnych wartościowych filmów
Biuletyn informacyjny dla pozostałych uczestników projektu na temat wydarzeń kulturalnych, w których zaplanowany jest udział uczniów
Młodzieżowa lista lektur nadobowiązkowych
Recenzje uczniów na temat wybranego tekstu kultury | Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec |
Wskaźniki efektów:
- liczba zgromadzonych przez uczniów recenzji, wycinków prasowych, rekomendacji itp.
-liczba tekstów kultury polecanych przez uczniów (ilość pozycji na opracowanych listach)
- ilość informacji przedstawiona w biuletynie zawierającym program wycieczki do Warszawy
-ilość opublikowanych recenzji uczniowskich
- ilość spotkań planowanych i nieplanowanych w związku z omawianymi kwestiami
- ilość złożonych przez uczniów deklaracji przeczytania lub obejrzenia zaproponowanych tekstów kultury w czasie wolnym.